W dwuczęściowym bloku przedstawiającym praktyki artystyczne w obrębie sexworkingu skupiamy się na celebracji różnorodności w branży seksualnej. Prezentujemy intersekcje grubości w produkcjach takich jak „Hunger” i „Eroticam”, niepełnosprawności w „Risk” i queeru w znacznej większości filmów, a także z perspektywy BIPOC – szczególnie wybrzmiewającej w portrecie AfroDisiac, która dzieli się swoją podróżą do queerowego porno i ubolewa nad niedostateczną reprezentacją m.in osób czarnych i lesbijek. W „Under The Red Umbrella” poznajemy osobę pracującą seksualnie na własny rachunek, która opowiada o tak istotnych kwestiach jak prawa pracownicze, potrzeba uznania i znaczenie bycia częścią społeczności. Zobaczymy prawdopodobnie pierwsze (i jedyne?) polskie porno z tłumaczeniem dla osób Głuchych, przygotowane przez Owiaks Couple. A o seksualności z perspektywy męskiej opowie nam JorgeTheObscene. Nie zabraknie kampu w dwóch częściach kultowej w pewnych kręgach serii „Kuzyneczki” z udziałem Sylvii Baudelaire – transpłciowej piosenkarki znanej z takich hitów jak „patriarchat” czy „wyruchaj mi cipę”. Hipnotyzujący manifest w którym autorki starają się pozbyć stygmatyzacji, traumy, wstydu i strachu zaserwuje nam kolektyw z Hiszpanii laMetro & Lomo Manias. Naprawdę hot content zobaczymy w takich produkcjach jak „Ice Cream Fun” cam model Kitty Tease, „You’re so vain”, czy w ostrej dominacji Demoness Luny i Evil Woman. A dla równowagi poruszający wideo esej pełen onirycznych kadrów od których ciężko odwrócić wzrok, nawet wtedy kiedy bardzo by się tego chciało („Hello, Whale” Laura Ohio ). Mieszamy post pornografię z pornografią mainstreamową z założenia tworzoną pod męskie spojrzenie. Ale czy na pewno? Na ile wydźwięk obrazu konstytuuje to, kto na niego patrzy? I czy porno może być narzędziem kreowania form niezależności we wrogim, kapitalistyczno-patriarchalnym świecie?